Friday 25 March 2011

Inikah tugas ayah sebetulnya?

Part 1
Namaku Farid, 22 dan kini menuntut di salah sebuah universiti tempatan. Kehidupanku seperti budak U yg lain, jika ada masa luang, laman blue atau video blue jd santapan masa terluang. Aku memang diketegorikan sebagai lelaki yg penuh dgn hawa nafsu setiap kali tiada org di dalam bilikku. Seolah-olah roommate aku yg menjadi halangan utk aku membuka benda haram lagi memuaskan.
Ativiti ini memang sudah normal dikalangan budak U, sehingga tamat semester, aku pun balik ke negeri asal aku. Dalam rumah, hanya bapaku dan aku sahaja, ayahku kawan muda dan ibuku pula bercerai dgn ayahku 2 tahun yg lepas sebelum aku masuk U. Aku memang tidak perdulikan hal rumah tanga keluargaku, aku hanya perdulikan laptop dan keinginan konekku.
Aku pulang seperti biasa, ayahku menjemputku di lapangan terbang, sebaik saja tiba dilapangan terbang, ayahku berdiri di bahagian menunggu ketibaan, pakaiannya seperti remaja berumur 30-an dan aku pula seperti org dewasa yg suda kahwin dan sudah beranak pinak. Ini mungkin disebabkan aku kuat sangat merokok dan ayah tidak.
“Sorang je? “ ayahku tanya dgn senyuman manisnya.
“Ya…” jawabku dgn selamba.
“Ni je barang?”
Aku mengangguk kepala. Sememangnya cuti semester pertama aku tidak membawa barang yg banyak, hanya sedikit baju, laptop dan hard diskku yg penuh dgn blue. Aku dengan bapaku tidaklah serapat orang lain. Mungkin disebabkan ayahku kerja sebagai cikgu di sekolah asrama lelaki membuatkan aku tidak senang dengannya. Aku hanya selesa dgn ibuku tapi dgn ayah, mcm org lain.
“Tak nak makan ke Farid? Jom kit g makan kat Mc D?” Aku mengangguk. Lantas kami berjalan pergi Mc D di airport tersebut.
“So macam mana study, okay?” Ayahku tanya.
“Okay je, dapat dekan lagi…” Aku memang budak pandai tapi nakal.
“That’s good…” sambil ayahku makan burger yg diordernya.
Setelah selesai kami makan, ayahku tanya nak pergi mana lagi, aku jawab nak balik. Penat, lagipun dah nak magrib ni. Sepanjang perjalanan kerumah, kami berdua diam diri je.
Pada malam itu juga, diriku rasa horny semacam je, melihat bilikku yg menjadi tempat sarang lancapku, tempat melepaskan nafsu dan tempat yg paling selamat untuk melancap.
Sesudah habis mandi, aku mengunci pintu bilikku, pasang hard disk, buka Asian folder, santapan nafsu telah mula. Melihat cipap di hempap dan di tusuk oleh konek yg x seberapa besar menaikan keghairahanku, aku pastikan ear phone aku tidak mengeluarkan bunyi yg terlalu kuat, kedengaran bunyi konek menerjah pantat buat konekku sendiri syok dan makin bertambah besar. Memang telah lama aku tidak melancap di bilikku, rasa rindu pulak. Dalam masa 10 minit, aku mencapai kemuncak syawat, cipap perempuan jepun 2 penuh dgn air mani lelaki jepun 2 dan kalau boleh, aku ingin sangat tolong perempuan 2 menjilat pantatnya itu.
12:21 Am, malam tu aku tidak dapat tidur. Aku beronline dgn beberapa perempuan yg dahagakan cipapnya di garu dan teteknya di jamah, layan chating dan Facebook dgn kawanku. Aku terdengar jeritan halus, jeritan seperti lelaki dalam kesakitan. Aku unlock pintuku dgn perlahan-lahan dan berjalan menuju ke ruang tamu. Rumahku memang besar, 2 tingkat, maklumlah anak tunggal, jimat sikit bajet.
Aku mengintai dari tangga untuk melihat apa yg berlaku, aku hampir-hampir kena serang sakit jantung, melihat ayahku ditindih oleh seorang lelaki, ayahku berbogel dan meniarap di atas kusyen, sementara lelaki itu menghunus pedang koneknya dalam lubang bontot ayahku. Dalam seketika aku fikir ini hanya mimpi buruk, tapi melihat muka ayahku yg gian dalam kenikmatan dan keseronokan di tujah oleh batang lelaki ini, mustahil ini mimpi!!! Muka ayahku memang berhadapan dengan tangga, aku memang dapat melihat keadaan muka sebenar ayahku, kemerahan dek nafsu, mulutnya meleleh seperti dahagakan konek. Lelaki di belakangnya tak henti-henti mengerjakan koneknya dalam lubang ayahku.
“Lagi, ah Lagi syam!!!” Ayah ku mengerang seperti perempuan, melihat ayahku seperti keadaan tu membuatkan diriku makin keliru, perasaan bersalah, ghairah, geli, semuanya bercampur.  Sukar untuk aku bayangkan yg ayahku menjadi slut, menjadi lelaki puaskan lelaki, selama ini aku hanya fikir ayahku sebagai seorang manusia yg baik dan tidak melakukan kesalahan, namun melihat pada wajah ayahku sekarang, aku merasakan nafsu songsang mula mengepam darah ke konekku yg separuh tegang.
Tangan lelaki itu pegang pinggul ayahku sambil menerjah masuk senjatanya dgn kuat dan no mercy. Ayahku kelihatan seperti cuba untuk memasukkan konek lelaki itu lebih dalam lagi namun tidak terdaya.
“Yah! Jerit sampai anak awk dengar Ramli, jerit!!!” Tengking lelaki itu. Ayahku kelihatan lemas dalam arus tusukan konek, bunyi daging menghentam daging bergema di ruang tamu dan bercampur dgn bunyi jeritan, rontaan, keghairahan ayahku.
“Fuck me!!!” Aku tidak pasti hendak tonton agenda stimy ni, melihat ayah sendiri melakukan sex satu perkara, tapi melihat agenda ayah sendiri melakukan gay sex ini memang diluar jangkaanku. Ayahku boleh dikatakan handsome dan cute, tambah lagi dengan agenda yg ku secretly tonton ni, makin cute dan handsome ayahku.
Aku mengambil keputusan utk tidak melihat agenda ini dan perlahan2 naik ke bilikku, sebelum sempat aku menoleh ke arah lain, ayahku Nampak aku berdiri di tangga.
Bersambung…

10 comments:

  1. Replies
    1. baru best dapat sex ngnayah...sendiri

      Delete
  2. Hish..bahaya ni..nanti anak pulak kena..

    ReplyDelete
  3. I rse nk je kwan ayh dia fuck bdak ni dri mlancap kan

    ReplyDelete
  4. Alah nk join ckp je,step geli pulak!

    ReplyDelete
  5. Saya seorang gay. kelahiran 1986.
    Stay @bangkabelitung.
    mungkin jauh, tapi gak mustahil tuk ketemu, karena saya hoby travelling.
    karakter saya simple & To the point. lebih realistis.
    pengen nya sih cari BF.
    tapi bosan modus kenalan "SEX ORIENTED"
    dominan isi otak mereka, cuma semata2 mencari isi kancut aja!!!

    bukan munafik, sex itu ok.
    tapi bukan menjadi tujuan utama.
    tidak cari ganteng!
    tidak cari sixpack!
    asal tidak lebay?
    asal tidak manja?
    welcome bro.....

    yg pasti kenalan dulu...
    jika banyak persamaan prinsif, & tujuan jangka-panjang,
    pasti Lanjut...
    kontak aja :
    +6285664600785

    ReplyDelete
  6. Potong stimm betullah ...siap ada sambungannnn ....haishhhh

    ReplyDelete
  7. Potong stimm betullah ...siap ada sambungannnn ....haishhhh

    ReplyDelete
  8. cari patner chaser yang minat chub, sex only
    aku bottom,chaser tak kesah umor berapa
    pape bincang
    akubisek17@gmail.com

    ReplyDelete