Tuesday 22 March 2011

Kembar Lain Konek, Lain Rahim part 1

Diriku memang tidak macam dahulu lagi, kini apa yang aku inginkan ialah lelaki, lebih spesifik, konek. Diriku, mulutku dahagakan air yg terpancut dari liang nipis senjata seorang lelaki, telingaku inginkan suara dan bunyi konek menusuk dalam lubang suciku, dan konekku memerlukan tangan untuk mendapatkan kepuasan maksimum.
Aku kini rasa menyesal dan bersyukur terhadap seorang rakanku yg tarikh lahirnya sama dengan ku. Ceritaku bermula di bangku sekolah menengah lagi, dimana konek dan pantat time tu mula nak melangkah ke dunia dewasa dan kenikmatan dunia dan dimana pelajar fikir guna konek, bukannya otak.
Dipendekkan cerita, diriku rasa lain macam pada hari itu, hari itu ialah hari raya, aku tidak ingat raya keberapa tapi pada malam raya itu, kawan ku ini, namanya Arid, dan namaku pula Ray, kawan ku ini tahu yg diriku ini suka pada dua jenis jantina, lebih detail lagi sukakan konek dan cipap. Kawanku ini mengajak aku untuk mengkulumkan koneknya pada malam itu. Aku pada mulanya tidak tahu apa yg nak buat, namun diriku dalam delima, mahu tak mahu. Lama kelamaan, diriku tidak dapat tahan lagi dengan ajakan dia. Paras rupa dan wajah Arid boleh diketegorikan sederhana dan rupanya macam good boy tetapi Arid ‘junior’ lain daripada Arid senior. Inilah yang menyebabkan kekalahan ku dalam perang iman, konek Arid yg panjang lagi kekar, terpacak di belahan baju melayu Arid. Dia mengodaku dengan meramas-ramas koneknya dalam seluar dan menyuruh aku untuk meramaskan batang keramatnya.
Darah dan air maziku mula mengalir dengan lancar, konekku mula mengamuk dengan tindakan lambatku untuk menerima jemputan Arid. Namun aku cuba untuk melengahkan masa telah tamat, kini aku dan Arid berada dalam bilik khas untuk computer keluarganya, berdua-duaan.
Aku duduk diatas lantai menanti apa yg terjadi seterusnya, Arid duduk di atas bangku berhadapan dengan komputernya. Arid menanya lagi padaku mahu atau tidak, keadaan dan suasana dalam bilik itu menjadi semakin tegang dengan keinginan nafsu, aku pada saat itu hampir goyah, apatah lagi dengan konek gergasinya itu mula muncul dihadapan mataku sendiri. Sebelum ini aku hanya berpeluang untuk merasa koneknya dengan lapisan seluar dan baju, kini aku melihat koneknya dengan tiada halangan.
Melihat koneknya berjuntai-juntai dihadapanku seolah-olah memangil diriku buat apa yang patut, lebih mengancam lagi aku dapat melihat air mazi berkilapan akibat terpancar sinaran cahaya lampu kalimantang, perlahan-lahan air mazi itu limpah keluar dari lubang konek. Renungan mata Arid menunjukkan dia sudah tidak tahan lagi untuk mengodaku lalu membiarkan tangannya membuat apa yg patut pada batangnya. Dalam hatiku, aku kesihan dengan Arid ‘junior’, terpaksa mencari kepuasan dengan tangan Arid senior, dan rasa kecian inilah yang secara tiba-tiba mulutku mengulum Arid ‘junior’, aku dapat rasakan Arid ‘junior’ ni gembira dengan limpahan air mazi yg mengalir dalam mulutku.
Arid mengerang dengan kesedapan namun dalam keadaan yg tidak mensyaki keluarga Arid, Arid memegang kepalaku dgn erat dan inilah pertama kalinya aku merasakan konek yg kekar dan berurat dalam mulutku, mengeluarkan air mazi sebagai tanda kenikmatan dan kesedapan Arid ‘junior’. Bau kawasan kediaman Arid ‘junior’ ini memabukan semagatku dan segala kesabaran dan keimananku telar cair oleh bau ini. Batangku dalam seluar ku kini dah teramat sakit dan inginkan kepuasan juga.
Aku sedar akan permintaan konekku, aku mengunakan tangan kiriku untuk meramas konekku dan tangan sebelah lagi untuk meraba dan merasai seluruh badan Arid, kawan yg sama tarikh lahir, namun lain personalitynya. Aku rasa diriku kini macam binatang buas yang mendahagakan konek ini, pada mulanya aku hanya menghisap dan mengkulum kepala Arid ‘junior’ kerana aku tidak tahu macam mana nak mengulumnya, tetapi Arid beritahu ku untuk mengambil Arid ‘junior’ lebih dalam lagi, sedalam yg boleh. Aku akur dan terus merapatkan mukaku sehinga hidungku bersentuhan dengan bahagian bawah perutnya, Arid mengerang lebih lagi kesedapan. Ini tandanya dia suka koneknya jauh menerokai dalam kerongkongku. Aku cuba menelan koneknya namun tidak dapat.
Bersambung…

1 comment: