Wednesday 23 March 2011

Kembar Lain Konek, Lain Rahim part 2

Part 2
Percubaan demi percubaan untuk menelan koneknya membuatkan Arid lebih suka dan lebih nikmat kerana rongga tekakku mengepit batangnya, ibarat pantat atau dubur. Badanku terlalu nikmat hanya merasai konek Arid berada dlm tekakku, aku dibuai berbagai-bagai nikmat, rasa Arid ‘junior’ dlm tekakku, baunya, sifat kelakian Arid melemaskanku dalam dunia nikmat.
Tangan ku mula berani mejelajah badan Arid, dimana aku memang mengidamkan utk menyentuh badannya selain koneknya, aku mengentel putting Arid, Arid respon dgn gegaran secara spontan apabila jari telunjukku memutar disekeliling putingnya. Aku cuba sedaya upaya memberi kenikmatan seks ini pada Arid, aku pada waktu itu kurang pengetahuan tentang seks ini, badanku pada waktu itu seolah-olah tahu apa yg perlu dibuat untuk memuaskan diriku dan Arid.
Arid mengerang dengan perlahan, mengulangi perkataan ‘sedap, good’ dan macam-macam lagi. Tangannya memegang erat kepalaku, aku dengan rakus sekali menghisap koneknya, aku mengeluarkan Arid ‘junior’ dari genggaman mulutku dan melihat Arid ‘junior’, kemerahan, panas, dan berurat, aku kemudian membelai batang Arid pada mukaku, merasakan kepanasan konek ini, aku meletakkan hidungku di celah belahan telurnya, inilah yg akan ku terima, dalam inilah hadiah yg bakalku dpt.
Arid memberitahuku yg mulutku memang sedap dan inginkan lagi, aku turut perintahnya dan memasukan kembali Arid ‘junior’ dalam kamar cinta kerongkongku, menanti kemuncaknya. Namun, masa berlalu dengan cepat, Arid kelihatan semakin seronok dan ghairah, aku juga menambahkan speed dan kekuatan menyedut koneknya. Aku tahu yg Arid semakin hampir, aku telah lama menanti kemuncaknya, Arid mengerang seperti dalam kesakitan, cuba untuk menahan suaranya daripada menjerit, Arid ‘junior’pun semakin gelisah dan bergegar dalam mulutku, jantungku berdenyut semakin laju, dengan Arid menekankan kepalaku dengan kuat, membuatkan Arid ‘junior’ tenggelam lebih dalam lagi dalam rongga tekakku, akhirnya aku dapat apa yg aku nantikan selama ini, Arid ‘junior’ menangis dalam rongga tekakku, seluruh badan Arid merasai nikmat koneknya pancut dan kiasan daripada nikmat Arid ini pun mengenai diriku, berdas-das tembakan konek Arid dilepaskan dan terbenam dalam mulutku, aku cuba sedaya upaya untuk tidak memuntahkan walaupun setitikpun air nikmat Arid, aku menelan segala benih Arid sehingga koneknya berhenti memuntahkan lahar nikmat utk diriku. Setelah selesai pancutan Arid, dia menarik keluar mukaku dan melihat diriku ini dalam kepanasan nikmat, dengan matanya yg sayu akibat pancutan tadi, senyum denganku dan berkata, kini tiba giliran sy pula…
Bersambung…

No comments:

Post a Comment